Weekendpaus

Har inte haft så mkt att skriva, har varit i stockholm hos Niklas.
Skulle kunna, om jag ej var i behov av lönsamt arbete, kunna spendera dagarna i en tunnelbanevagn i sthlm. Tycker dom är roliga. De säger så roliga saker. juppjupp.
Har iaf inte direkt haft ngn lust att hänga här, eftersom niklas windowsdatro blev jätteledsen när jag satte mig vid den, och hans andra dator var superläskig, med en liten fin röd knapp istället för touchpad. Och linux istället för windows!!!!!!!!!!! asläskigt. Är alldeles för aspie för att våga prova linux igen, även fast det kanske är bättre än vista. Gillar min dator "som den alltid har varit", liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0