ny lista, för häst-februari.

Dag 1
Ett nyligen taget foto på dig och din häst och 15 intressanta fakta om er
Dag 2
Meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 3
Vardagsoutfit
Dag 4
En vana du önskar du inte hade inom ridningen
Dag 5
En bild på ett ställe du vill tävla på
Dag 6
Favorit-superhjälte och varför
Dag 7
Någon som har stort inflytande på dig
Dag 8
Kortsiktigt mål för denna månad och varför
Dag 9
Något jag är stolt över de senaste dagarna
Dag 10
Såhär ser ett vanligt ridpass ut för mig
Dag 11
Min hästs hagkompisar
Dag 12
Varför började du blogga?
Dag 13
En bild på ditt rum
Dag 14
Det här tycker jag är snyggt.
Dag 15
Vad vi äter
Dag 16
En annan bild på er
Dag 17
Någon du vill jobba hos
Dag 18
Planer/drömmar/mål du har
Dag 19
Smeknamn ni har; varför ni har dem
Dag 20
Den här framtiden drömmer jag om
Dag 21
En bild på något som gör dig glad
Dag 22
Vad skiljer er från alla andra?
Dag 23
Något du är sugen på väldigt ofta.
Dag 24
En kontaktannons för er
Dag 25
Vad jag packar med mig för tävling
Dag 26
Bästa tiden på året
Dag 27
Det här ska jag träna mer på.
Dag 28
En bild på er från förra året, hur har du ändrats sedan dess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0