Träning

Idag red jag årets första träning med ridprofilen. Det gick jättebra, red LouLou (han jag ridit mest under hösten nu och även tävlat lite på) och han var väldigt mjuk och så. Känner att min ridning utvecklats massa nu under lovet när jag kunnat rida Chester ordentligt på tygeln och så. Min sits och hållning var bra, men jag kollar ner på hästen för mycket. För att se att den går i form haha, måste sluta med det! Vi tränade inte så jättehårt direkt, övergångar och framdelsvändning. Jag lyckades på kramp i magen av att sitta ner i trav... Men det är bra träning det också. Nu om en halvtimme ungefär drar dagen igång med 2 möten och jag vill verkligen inte. Men det är det väl ingen som bryr sig om..........
mvh schizoemily som både är glad och nöjd och depp. samtidigt. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0