tävlingsterminen april

såhär det det nog ut för oss med hopptävlingar närmaste månaden. Usch, blir stressad på ett sätt, men peppad på ett annat. Ska försöka komma iväg och hoppträna ordentligt på fredag, eftersom det börjar dra ihop sig...

16/4 Åtvidabergs RK
LD Clear round
LD lagklass div. III

22/4 Tollstad
LD lagklass div. III
LC A:0/A:0

30/4 Skogslotten
LC
+ ngn mer klass, skulle vara trevligt om propositionen kom ut
April blir ganska full alltså, men efter det har vi några veckors tävlingsfritt och kör sedan på överum, i think. Älskar överum, de är så trevliga där. Minns ej om jag sagt det, men första gången jag tävlade där hade jag värsta hejarklacken och jag kände INGEN, hade bara gått och klappat lite på min förra häst. HUR OFTA HÄNDER SÅNT PÅ ANDRA KLUBBAR LIKSOM...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0