Andra dagen.

Finns inte så mycket att säga. Vi lekte, alla på teknik/bygg. Alla är grymt snälla.

På kvällen sen skulle jag och Johan fotas till Bowlingklubbens matchhäfte. Håll utkik på första sidan så ser ni en snigg bild på mig. Den kommer om två-tre veckor.

På eftermiddagen/kvällen bestämde jag mig för att vara tjejig. Jag köpte en fridatidning och Veetvax. Fy helvete säger jag bara. Jag måste vara sämst på att vaxa ben eller nåt. Det gör inte så ont som alla säger, där ytan vam vaxar inte är 100% plan har vaxet en tendens att fastna på benet. NAAAAAAJS. Nu har jag dock lärt mig att vax är  oljelösligt, så om de fettiga servetterna man får med i paketet tar slut: använd matolja och gnugga in, tvätta sedan med tvål.

Nästa gång jag ska vara tjejig ska jag köpa hårborttagningskräm istället, inte lika smärtsamt får jag hoppas. Jag rekommenderar verkligen ingen att vaxa. INGEN. Eller jo. Emosar kan få vaxa lite istället för att cutta sig. Mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0