Eftermiddag á la Emily

Jag gick en halvtimme tidigare från lektionen, för att hinna med bussen, bara för att, vid busshållplatsen, inse att bussen var 10 minuter försenad. Toppen. På bänken brevid mig sitter diverse nya sexor, någon åtta och någon sjua. Tjejerna i sexan veerkar ha ett enormt behov av att hävda sig, eftersom de skriker och skränar för ingenting. pojkarna njuter av uppmärksamheten som skrän-tjejerna ger dem, och gör tafatta försök att hävda sig, de också. Då och då slinker ett "jävla fitthuvud" ur dem. Coolt, grabbar. Verkligen.

Jag kan inte nog understyka hur skönt det är att gå på TC nu. Verkligen. Jag stör mig aldirg på nån (NÄSTAN) och alla är så mycket mer mogna än de där barnen jag nyss beskrev. Jag förstår inte hur jag härdade ut, i tre år med sådana.

Sedan när jag kom hem med bussen gjorde jag en sats chokladbollsmet, som jag nu tryckt de senaste timmarna. Gött. Nu ska jag dricka och rida mammas häst, min red jag ju på ridprofilen imorse.

Oj vad klockan blev mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0