Youtube vill som jag!

Äntligen har jag förstått hur man gör när man lägger in en youtube i bloggen! Nu fick ni Blackstar-reklamen att kolla på, underhållande för en del kanske. Lite snyggare med nån form av bild, kan jag tycka...

MEN! i och med detta, att jag kan fixa youtubes här, så kan det komma vlogs i framtiden! Jag vet inte, det känns som om jag tjatat om det här jättelänge och mycket nu, men jag är så uppspelt! Frågan är bara, vad ska jag vloga om? Jag kan ju prova att vloga om inget, eftersom det är vad jag brukar blogga om. Vi får se. Nu börjar jag bli trött, och det är tävling imorngon, ska dit och hjälpa till och se till att allt flyter

 Är det någon som vet om det kommer vara soligt eller regn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0