US-mötet

kom just hem från us-mötet, vi öh, gled ifrån ämnet en aning, precis som alltid(A) men lite bra bestämdes. sedan slog vi ihjäl tid ett tag medan vi väntade på julias föräldrar, som inte visste att vi väntade (Y) NÅGONS blåsthet hade smittat av ssig på någon, säger INTE vem den blonda smittsamma är (A)

då när vi väntade kom vi på att jag inte fått nåt pris när jag vann i lördags (as usual, hehe) så vi rotade lite i polluxlådan (Y)
blev denhär, då jag inte kände mig attraherad av de fina sminkväskorna i silverfolie :S

så nu är drivrutinerna installerade, och jag ska provköra den :L harebäst sålänge ;*

Kommentarer
Postat av: Blåst us kassör

undrar VEM som smittade blåtshet på mig?

Men jag tror ändå att jag gjorde största tabben... (a)

2009-02-25 @ 14:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0