WOOOOHOOO!

idag har jag kört bil! sjukt kul, nu vet jag varför det är s å bra att bo på gård :D har tom kört själv :D asså jag är BRA JU! haha först skulle mamma kolla så det funkade att köra på åkern, och jo... det gjorde det. så bytte vi plats och hon skulle lära mig alla pedaler o så :P gick vällan... sådär :D bilen hade lite eget liv där ett tag, men jag lyckades köra typ HAHAHHA jag vet inte, lite flummigt. det jag minns är att bilen rulade framåt och jag fick panik eftersom jag stod i uppförsbacke och inte gasade var jag visste... så jag typ panikade och sa "ptrooo" till bilen xD vad säger man, en gång hästtjej alltid hästtjej xD

men sen ville mamma göra nå annat, så jag fick köra själv :D och jag måste nog säga att jag är grymt duktig för att bara kört en gång :L så körde jag lite, är expert på att starta nu xD dock vet jag inte hur man stänger av bilen, den dör ju ändå alltid till slut så (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0