jag är varje liten fjortis största idol...

mahahah. jag vet om at alla små fjortisar avgudar mig.
för, nu på kvällen, blev jag bara jättesugen på att sminka mig asmkt, så XD hej, jag är söt. öh, inte. men men. jag börjar bli orolig för mig själv, men fan så skönt det är att ha massa olika personligheter. just nu är jag nog lite fjortis. lite. mycket. nej lite. jah. haha,. iaf, just nu har min kajal kommit till användning, grå ögonskugga, två sorters volymmascara, öh, solpuder you name it... herregud. orka. jag blev plötsligt väldigt ofjortis :P

är nog bara vissas idol, om ens det :( måste komma på ett sätt att bli känd så jag kan vara med i let's dance!


yeah, me like fjortislooken (H) som inte blev riktigt lika mkt p åbild som irl...

men jag kan spärra upp ögonen :L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0