Linköping idag (:

idag skulle jag ju köpa nya skor... men fan då. jag hittar ett par sköna o så (ja, jag provade mammas) och skulle hitta en ny skolåda... men haha, alla skor var i 43 eller 38 :P taskigt läge för mig, men w/e.
jag hittade iaf ett ljusbeige nagellack, jag har ju då lyckats med allt oh missfärgat mina naglar gula, lite lagom hett sådär.
men nu har jag ett ljusbeige, som heter pink parrot :s öhm. ja. och så köpte jag ett vitt, och frågade han i kassan ocm det täckte bra, visade mina naglar och xD han började ringa runt till massa för att få rätt på hur bra det täcker osv...
 
ja, gula naglarna här då... i stort behov av nagellack. jag är inte så utseendefixerad egentligen, men...
iaf. nu ska jag nog ta bort det lilla nagellack jag har kvar och testa det nya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0