Mornin' everyone!

så, nu är klockan snart nio och jag är trött. vaknade första gången vid tio över sju, när mormor väckte mig, hade dock ställt klockan på 7:30, och efter ett par snoozear så gick jag upp kvart i åtta, fast det kändes som om jag typ bara sovit nån timme ^^ ut och fodra ponnysarna, och in och fodra mig själv ;P så nu sitter jag här i civila kläder och borstar tänderna och förstöker komma på ett bra sätt att släppa ut hästarna utan att få massa roliga allergener på jeansen...

idag ska jag in till linköping eftersom mina skor börjar sjunga lite på sista versen... höhö så nu blir det ett par med en sjuhelvetes garanti, så jag vet att de håller i alla fall ett år... det här är mina gamla som jag haft inte alls länge. :(

och där skymtar även mina favoritbyxor, ska nog börja modeblogga om mina heta outfits också ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0