msn-vänner och dagens ridning;p

haha jag har ju bytt hoppgrupp nu, till den senare på onsdagar. kan ju bara säga att JAG TRIVS JÄTTEBRA :D:D
jag hade Antess (som jag verkligen brukar äääälska... not) och Ellen, och det kändes ändå jättebra :D fatta vaad en grupp kan göra egentligen. inget snack, i den här ska jag gå kvar :D

men nu har jag iaf just blivit klar med min matteläxa, eller liksom delarna. har uträkningen lite kladdigt på ett papper, och klippt ut delarna till asken. var dock väldigt osäker på om jag gjort rätt, så jag surprise-frågade en på msn som jag antog var relativt bra på matte (med tanke på linjen han går) och vi kom fram till att jag inte vet vad en kubikcm motsvarar, en centiliter eller en milliliter. trots det hade jag ändå räknat rätt på måtten på min ask (H). jag är bra. hur många orkar liksom sätta sig in i någon annans matteläxa klockan halv ett på natten ? :D jättetack till honom, iaf.

nu ska jag sova, ska bli sjukt skööönt, med tanke på klockan. ska bara städa ur min säng lite, haha massa pappersklipp, allt ur min mattemapp och saxar o gud vet vad i. sen ska jag sova. haha trööött, men så är ju klockan snart ett också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0