requests!

haha min youtubekanal går finemang, nästan :) jag börjar få massa requests, vilket är jättekul :D men eftersom jag är sjuk, ont i halsen o så, så kan jag inte avverka dom i rimlig takt... så jag skriver upp dom här istället. om nån har ett tips på vilken låt jag kan sjunga är jag tacksam för det :P

Iris - New Found Glory
Love's Not A Competition (But I'm Winning) - Paramore
Visst finns mirakel - Suzzie Tapper (dock tror jag inte denna var så seriös menad, men w/e)
Empty Room - Sanna Nielsen

haha får se hur det går, kollade btw upp hur mkt sånglektioner kostar. :-| helvete så mkt. 200kr/30 minuter :O
för att citera mkt trevlig person jag snackat med under dagen: "holy crap!"


(men alla kan requesta nåt :D)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

haha, den var visst seriöst menad, allafall nästan! jag ska komma på någon bättre. XD

2009-02-11 @ 20:10:34
Postat av: Nikolina

Haha, den var visst seriöst menad! Allafall nästan, jag ska komma på någon bättre! XD

2009-02-11 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0