Datorfria dagar.

Jag har glömt min dator i Åtvidaberg. Bra Emily. Du är beroende av den. Jag har dock klarat mig relativt bra från abstinensbesvär osv. Nu blev det för svårt och jag bad snällt om att få låna mormors dator. Mormor är snäll.

Igår åkte jag och mormor och mamma till min mosters familj i V-vik och grillade och åt hallon. Sen gick vi på bio, Harry Potter och Halvblodsprinsen. Den var bra. Jag hade ju hört en "falsk spoiler" så jag satt och var asförbannad halva filmen för att de ändrat historian så "fel" person dör. Men sen mot slutet insåg jag att jag faktiskt blivit trollad. Skönt det, men... då hade ju det gått redan 2 timmar avfilmen. Maha.

Filmen var som de andra, ganska mycket mer hångel i denna film än de tidigare. På sina ställen satt alla i salongen och skrattade. "Sir?!" säger jag bara. Roligaste i hela filmen. Jag störde mig på att Bellatrix är så slampig och ful i filmen, boken säger att hon har svart, långt blankt hår och är riktigt vacker. I filmen ser hon lite prostituerad ut, med sin läskiga sminkning och konstigt lockiga frisyr. Menmen.

Film blir inte som böcker, om man inte gör en film på ca 10 timmar, men... det gör man inte. Ingen orkar kolla. Haha bra Emily. Jag är yr. Jag bloggar i en dialog med mig själv. Men det blir bra.

Idag åkte Lill-Tanja och Lillja på betäckning/inkörning. De var duktiga på att bli lastade, och jag bestämde mig för att stanna hemma. Nu ska jag... göra något. Ja. Snart kommer mer presentation av mig, eftersom några nya har hittat hit. Ha en fortsatt bra kväll, och ät mycket godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0