lördag och min dag nr 6000 ♥

idag ska sofia komma hit, hon ska komma om bara några minuter. jag har massa att göra innan, packa liten piffig väska, fixa mig så jag blir soet (no homo) eller iaf inte luktar illa, (fortfarande no homo), ta fram flytvästar osv... vi ska göra det vi är bäst på, ro.

igår hade jag namnsdag, Aurora. jag funderar på att byta till det någon gång i framtiden,som tilltalsnamn alltså.
idag fyller jag 6000 dagar. jak er gamal. eller inte så värst, mest är jag nog flum. alltså, ´jag tror detta är ett b ra sätt att tappa läsare, uppdatera dåligt och när man väl gör det, skriva helt meningslösa inlägg. öh,
typ
eller nåt

äsch.

jag ska göra allt det där jag borde göra så kommer rapport från dagen senare ♥

Kommentarer
Postat av: julia

Wow! Grattis på 6000 dagars... dagen?

Grattis iaf X)

2009-07-06 @ 17:15:34
URL: http://juliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0