Uh, seg tjockisdag.

Idag har verkligen varit en skitseg dag. Jag har typ bara legat i sngen och slösurfat, och lyssnat på HP och dödsrelikerna.
Jag råkade se en tråd på ett forum som handlade om senaste filmen, värsta spoilern. Blev arg. Jag tänker inte säga varför, eftersom jag då kanske spoilar för nån annan. Dooh.

Nu sitter jag iaf här och bara latar mig, mormor håller på att göra lax. Det ska bli gott att variera, jag lever ju nästan på chokladbollsdeg nu... Haha, jag kommer bli en riktig liten tjockis snart! Nu ska jag muta en av mina msn-kontakter att hjälpa mig med bloggen, innan det är dags för mat! Kika in här då och då för att se förändringarna!

Lill-Tanja med en nyfödd Lillja vid sidan, pappa heter Malte.
Lill-Tanja > Lillja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0