Blogglov!

Jag har haft blogglov - Dåligt internet, klent om tid. Nu skriver jag iaf. Men inte så mycket. Jag har badat med min ponny, på riktigt liksom, vi har simmat! Det är något av det roligaste jag gjort i mitt liv. Faktiskt.

Idag hoppade vi lite. Chester var duktig och min stil har förbättrats. Jag är glad. Idag hoppade vi typ 110. Mycket nöjd.

Jag hoppas alla haft det lika bra som jag har! Imorgon åker jag till kolmården och är där till lördag, vet inte om datorn slinker med eller inte. Åter lördag kväll, hur eller som.



110! ♥ Helt oredigerad och så, men det fanns inte tid... ♥

Kommentarer
Postat av: PP

Du verkar att ha fortsatt ditt blogglov! Tråkigt!

2009-08-11 @ 23:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0