a child is born

nu vet ni. hejdå!




okej, min humor är sjuk torr såhär på morgonen (och öh... annars också...) men... nyss väckte mormor mig, med orden "EMILY SKA DU INTE GÅ UPP NU!?! TANJA HAR FÖLAT!!!!!" så det blev gå upp lite raskare än jag brukar, klä på mig och just när jag skulle ta i dörrhantaget för att gå ut söger mamma "våga inte gå ut utan mig, och jag ska gå på toa först!" ja... hm. frukost lite kvickt. sedan begav sig hela familjen B ut i hästhagen för att mötas av en ljuvlig syn. ett aldeles grått litet stoföl, med en stor vit stjärn. fölpälsen är ju något missvisande om hästens permanenta färg, men Storebror var ljusbrun... så har vi tur får vi en lite avvikande färg. åhåhåh nu ska jag snart ner i stallet och rota fram gamla fölgrimman...hihihi jag älskar fölisar, och är sjukt trött, och lite småflummig, så... hm. först blire sommarlovsgrejsen, sen ner o rota fram grimma. mihi.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Weeei en till fölis:D

2009-06-29 @ 18:55:43
URL: http://sofiajagsofia.blogg.se/
Postat av: Louise

åh vad gullig :D eller jag har faktiskt aldrig sett ett föl på nära håll men den är säkert sööt :D den måste jag få se :)

2009-07-01 @ 12:52:31
URL: http://fashionlola.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Åhh, vad kul!! :) Så det blev inte tvillingar allafall?

2009-07-04 @ 09:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0