tisdag

nu var det sådär länge sedan sist igen. jag är klar med allt skoljobb. jag är typ klar med min klänning. det har blivit värsta babyboomen här bland marsvinen, bla en som ser ut som en panda! sjukt söt, ska fota nån dag så får ni se ;)

igår skulle vi ha klassens dag. det failade.
jag var inte i skolan för jag mådde asilla efter frukosten. det gick över typ vid ett, men det kändes onödigt att gå sista timmen. så visste jag om att vi egentligen skulle grilla på kvällen, men eftersom det var lite dåligt väder kasnke vi skulle flytta in kvällen och vara i klassrummet och käka pizza. så, så fort louise kom hem pratade jag med henne och fick veta att ja, vi ska äta pizza.

jag slänger mig på mobilen och får iväg ett sms till den beställningsansvariga i klassen.
men nej, h*n har redan beställt pizza och tänker inte lägga ner sin dyrbara tid på "att springa mina ärenden".
bah okej. öh. iaf. jag orkade inte bråka så sjukt mycket eftersom h*n var lika lätt att diskutera med som en vägg, det enda jag fick tillbaka var sura svar om hur jobbigt det var blabla.
jag gick inte på klassens kväll.

däremot frågade en kompis pizzaansvariga människan när pizzorna skulle komma.
"jag har inte beställt dem än."

H*n kallade mig omogen och blabla
när personen i fråga bitterfittar sig på det sättet och ljuger och DESSUTOM beskyller mig för att skapa dålig stämmning såhär på slutet, då blir jag sur. vad hade h*n för anledning att ljuga för mig? jag blir så trött. bara att hålla ut nu till på fredag så slipper jag se människan sedan. puh. jag längtar för alla går på varandras uttröttade nerver. hoppas sommarlovet piggar upp mig så jag orkar med gymnasiet seni höst.

min klass kommer då vara nästintill fri från bitterfittor, så när som på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Drac_93

mm Midis o vi andra trodde inte att du skulle komma. vilket du inte gjorde men jag kan säga så här.Du missade ingenting,Film o pizza o ännu värre en drama film yuck. samma som förra året.Ha en otroligt bra sommar iaf resten av den. Men hoppas värmeböljan tar slut snart höll ju på att dö idag av värmeslag när ja tvättade moppen haha.jaja Så Ha en Otroligt bra sommar o lcka till På Ec

2009-07-02 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0