en tidig morgon.

det här är sanslöst. klockan 7.20 imorse, vaknade jag och var helt galet pigg. liksom... hallå?! jag har sovmorgon idag, och behöver inte vakna förrän vid niotiden?! ibland blir jag kär i sättet min kropp fungerar -.-

igår var jag hemma och var sjuk, jag känne mig lite bättre idag, så länge jag inte pratar. så idag ska ajg försöka hålla tyst, en hel dag! någonting säger mig att jag inte riiiiktigt kommer lyckas... att prata ligger liksom i min natur... haha. igår iaf hade jag ju lite tråkigt, så jag målade naglarna... röda med vita blommor, den du! men blommorna ser bättre ut på längre håll så... det är svårt att vara pillig med vänsterhanden! (och höger med, för den delen) själva grunden är dock sjukt enkel, och blir väldigt snygg! något jag kan rekommendera till andra som lider av tristess!

haha och igår kväll, var jag ganska pigg ändå, och skulle ner och handla... så skulle viktor ha godis, så han kom förbi med coolingbilen. som NÅGON numera har kört! den var inte svårkörd alls, bara helt galet seg. wellwell, efter gårdagen har jag staaatuuus, haha!

nu tror jag att jag ska klä på mig och äta frukost... och sen ner till willys och köpa honung! och halstabletter... så jag överlever dagen någorlunda.

ha det bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0