Överum är bra

LOL tror jag är jobbigaste människan någonsin. Jag tävlar LektionsryttarDM i Heda på söndag. Igår sket sig allt och jag hade ingen skjuts. Fan. Kollar startlista... EN TJEJ FRÅN ÖVERUMS HSF SKA VARA MED! Så öh. Jag ringer henne. "eh hej, såg att er dotter skulle tävla på söndag... har ni en plats över i er bil..?"

Jag tror att man inte frågar sådant om man är normalt funtad. Jag gjorde iallafall, och jag är sjukt glad över att de var vänliga nog att säga ja. Gillar snälla människor. Den familjen jag ringde lite extra mycket just nu. Klockan typ halv åtta på deras klubb. Vadsomhelst bara jag kommer till Heda. Nu är jag taggad som ***.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0