Lycka som fan

Nu har jag just kommit hem
FAN VAD BRA JAG ÄR
Mopedåkningen i morse gick super, jag är grym. speciellt på att åka fort. sen tillbaka till ingelas för att skriva prov, tränade väl ett par ggr, blev nätt och jämt godkänd på övningsproven men pallade inte stirra mer på dataskärmen så jag gjorde slutprovet. Trots att jag inte kunde allt så jättebra.

OCH VET NI VAD?!
Jag klarade provet med alla rätt!
Nu är jag glad och ska leta efter ett lämpligt fordon
Om någon som läser detta har en tusenlapp för mycket är jag definitivt rätt person att ge den till.

MOOOOOOOOOOOOPEEEEEEEEEEDBIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Är glad.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Peter

Grattis!!

2009-09-27 @ 20:41:37
Postat av: Fredrik

Grattis :) fin blogg kanske tittar in oftare ;)

2009-09-29 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0