Noll koll

Idag har jag varit sjuk hela dagen, fryser, ont i halsen, huvet, ah, you name it. Sen nyss ringde Julia och undrade var jag var... Tydligen är det BUS-cup idag. BRAAAA Emily. Verkligen. Jättebra. Verkligen nollkoll. Jag blir tokig på mig. Nu stannar jag hemma idag iaf, inte mer än rätt när jag inte varit i skolan och dessutom dissat bowling. Jag får helt enkelt läsa på lite på egen hand. Hoppning is the topic.

Och... en bortförklaring. Jag har varit sjuk idag = haft för mkt fritid = laddat upp bilder på bilddagboken som jag vet inte vad. Bildboom. Fler lär det bli om jag inte sliter mig från datorn och gör nåt vettigt istället. Som måla naglarna typ. Haha jag blir nog kvar vid datorn. Faktiskt.


picnik.com - lulz vad jag suttit där idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0