Tävlingsdag, 1

Måste vara så jäääävla gött att vara så populär att aaallaaaaaaa skriver om en öööööverallllllllllt azzåeh!!!
Typ som kissie. Gött att vara hon. Känd för att spela en roll, på senare tid känd för att ha stora tuttar och läskiga läppar. Jag har funderat på en grej. Säg att Kissie skulle vara hästtjej. Typ hoppryttare. Var fan skulle man hitta en säkerhetsväst nog stor för att rymma... dom där... samtidigt som västen ska passa midjan? Lolz.

Idag har jag varit ansvarig för tävling. Den gick bra, förutom att vi inte hade några lagpriser förutom morötter. Men sånt är också fint. Jag har halva dagen lidit av extrem huvudvärk/yrsel/tjohejs och mått så galet dåligt. Ändå lyckades jag vara domarsekreterare på lagklassen... Och jag kan säga att hon dömde väldigt rättvist ändå. Även fast många säkert tyckte de förtjänade högre poäng, det gör man ju alltid ;)

Jag tyckte också den vanliga domaren var asbra. Verkligen. Direkt när någon uppförde sig olämpligt sa hon till. Det är så det ska vara. Speciellt på den här nivån, här tävlar man för att lära sig innan man går vidare. Blir ju bara skämmigt att göra de felen på regional och uppåt ju.

Julia är galen. Hon har filmat idag. Dokumenterat tävlingen. Jag tror att 75% av hennes samlade material innehåller människor som äter. Jag vet inte vad man kallar det, små barn roar sig lätt...? Haha, vet inte om jag vill se den färdiga filmen sen. Hörde nåt om youtube.

Idag har vi också varit med om ponnymammor, såklart. Den som tog priset var hon som bestämt hävdade att det här evenemanget var uruselt anordnat och den sämsta tävling hon varit på. Hon fick frågan, "hur många tävlingar har ni åkt på då?"

Gissa hur många.

Detta var nummer två. ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

I <3 den allvetande och världsvana ponnymamman. Hon gjorde min dag.

2010-04-28 @ 14:51:45
URL: http://juliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0