Too much information

Idag är jag prickig. Hela låren, fötterna och händerna. Det ser inte så bra ut. Jag vet inte vad det är riktigt, men vi hoppas väl på att det beror på att jag blandat 4 olika preparat. Från och med idag i alla fall slutar jag med allt, så få jag inga värre biverkningar kan man hoppas. 12 dagar till jag ska på återbesök på öronkliniken och örat har knappt läkt alls, känns det som. Jag undrar vad de kan tänkas göra ifall jag fortfarande har ont när jag åker dit? Liksom, hur mycket kan man behandla en trumhinna?

Igår var jag lite i Linköping, hittade ett katthalsband som var so kissie style, självklart fick min katt ett sådant! Dock glömde jag det i Åtvidaberg, så. Hon har inte fått prova det än men det är skitsött! Finns i 3 färger, guld, silver och rosa, gissa vilken färg Cavatina fick? ;) LÄTT att jag köper flera om de finns kvar den nittonde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0