Jag gillar att sova

Jag gillar att sova, för jag drömmer så mycket bra drömmar. Igår var ju Chester kanonfin när jag red. Drömde att han var jättelättriden inatt och typ ja. Min drömhäst på topp. Jag kom ihåg exakt hur jag red i drömmen, så provade jag det idag och - voila - Jag har en superponny. Fast det visste jag redan, haha. Mamma skulle fotat men kameran var heldöd, märkligt? Så inga fräscha bilder på snyggingen idag heller. Är jättepepp på att få min sadel, hon sa "nästa helg", vet inte om hon menade nu eller om en vecka? Vill ha den nununununu!

Är jättejättesugen på en dressyrträning också. Och ett brunt remontträns. Haha. Jag vill bara ha och ha. Bortskämd? Inte i jämförelse med många andra ;)


Pratade med en kompis, om sadlar. Tydligen är det ganska många som köper snygga märkessadlar just nu och sen lägger på dem på sina hästar oavsett om de passar eller inte, för de är ju snygga liksom. Hallå, hur tänker man då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0