Kontrakt

Känns segt såhär sista dagarna på sommarlovet, under sommaren har jag gjort ca inget? och på måndag klockan nio ska jag vara ngnstans, antar i mitt vanliga klassrum? Kan ju hoppas de sätter upp lappar om våra klassrum på "vår" dörr, haha. Orkar inte riktigt gå bort till huvudentrén.

Det känns som om tvåan kommer bli ganska hattig. Liksom. Vi är 4 i min klass. Skolan har inte råd med så liten klass, så vi kommer, vad jag förstått, ha lektioner ihop med andra klasser? Kalas. Aja. Sånt som märks.

Idag när jag red så kollade en av stuggästerna på. Kändes jättebra eftersom Chester var så pass fin. Verkligen jätteroligt att få "kvitto" på att sommarens träning gett resultat :) Mamma tyckte också det såg bra ut och tjejen från stugan var jätteimponerad. Imorgon ska jag nog rida inför publik igen, jag som hatar sånt? Menmen, bra att träna. Vill jobba mkt i höger varv, blir gärna att jag rider honom som om jag vore i vänster varv, även om vi är i höger. Får kanske träna på att rida med hjälper för höger varv, i vänster varv också? Har lite planer, får se vad som funkar.

Nu ropar mamma om att hon vill ha hjälp att ta in marsvinen så ger lite mer update när jag kommer in, hinner inte färdigt nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0