Låg uppdatering

Blir så när man har tävling på communitys :$

Men ja
Jag har lite planer för imorgon, ska göra en grej jag vet en familj kan komma att bli arg på mig för. Det känns sådär. Fast ändå. Man ska inte bli arg för en sån grej. Det är lite "lågt".

Appropå ilska så verkar det vara halvt krig här i närheten och jag fattar ingenting. Fast jag har inte heller något med det att göra så. Är lika bra. Rekommenderar alla att ha eget stall hemma på egen gård. Asnajs.

Och vad tusan ska vi göra med vår dialekt?
Vill gå till talterapeut, tror faktiskt östgötska är sveriges fulaste dialekt. Eller tror och tror. Det måste vara.

Gillar att jag har ca 0 sammanhäng i det här inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0