pjuh

Programlagsaktiviteter idag, i två timmar. Minigolf med en trea och två ettor. Betydligt bättre än förra året. Tycker faktiskt att vårat lags trea var en grym lagledare. Om vi nu ska kora någon sådan. Vet faktiskt inte vad jag fick för poäng, glömde fråga, men med tanke på att jag glömde boll också, så är det kanske inte så konstigt?

Har grymt ont i huvet iaf, fattar inte. Känns som om jag sovit 4 h/natt i en vecka. Jag har sovit betydligt mer än så. Blev ändå till att rida en sväng när jag kom hem, efter lite pannkaksätning. Testade att ha massa massa stöd av benen idag, fick grym mjölksyra efter... 10 min? Fortsatte iaf, flyttade mycket framdelsvändningar och skänkelvikningar och han kom igång riktigt bra i kroppen, på en rak skogsväg travade han jättestadigt på tygeln, jag kände att det var nu om någonsin rätt tidpunkt att testa galopp ute, och vad tror ni. Ponny går i en lugn galopp på tygeln, på en rak skogsväg. Jag fick tårar i ögonen. Så sjukt underbar känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0