Shopping

Idag åkte jag till Linköping för att göra syntest på körskolan. Tyvärr glömde jag både leg och blanketten hemma... AJ DÅ. Blev lite "shopping" istället, ett par stövlar från hööks :) Hade planerat att köpa deras dressyr/allroundstövel utan snörning (med det stora "sporrskyddet"). Dom var inte så snygga på och otroligt obekväma så... Provade lite andra också. Crw-stöveln med snörning var faktiskt perfekt på alla sätt och vis! Exakt lagom i foten, tight över vristen, perfekt skaftvidd/höjd så... Blev ett par sådana med hem. Ska jag kanske skriva ett "testinlägg" på ryttarinfo för hööks stövlar? Haha. Får se. Sitter nu i alla fall med stövlarna på mig och vickar lite på fötterna för att gå in dem :)

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0