Stüvlarna

Kan inte sluta tjata om dem. Så jävla nöjd jag är just nu. Imorrn ska jag (kanske) göra nåt kul också, gissa vad? mhm mhm.

Är det nån som vet hur man ska sköta läderstövlar? Har hört att man INTE ska smörja dem, utan typ bara använda skokräm? Glömde fråga det när jag köpte dem, får kanske ta och ringa och fråga imorrn? fast dom kommer ju bara säga att jag ska använda nåt dom säljer, haha, inte vad som är bäst för stövlarna. Så funkar säljare ibland!

Är sjuuuukt sugen på att rita vidare på min **********, men klockan är över ett? Jag som gillar att sova haha, måste upp senast 8 imorrn... får kanske lägga skisserna på hyllan ett tag, bör dock ha dem klara till skolan börjar så jag kan muta industri att göra delarna åt mig! Inte för jag inte KAN göra dem själv, men jag har ju faktiskt inte nån schemalagd tid i verkstaden längre. Lite synd, var faktiskt mkt kul där. Och jag är en naturbegåvning på svets, no lie. Om vi fick betyg speciellt MIG/MAG svets skulle jag ha mvg+, minst. Och mvg i pinnsvets. Så grym är jag!

Dock ska inte mina grejer svetsas utan göras i CNC-tjohajs. Har kanske inte mvg i fackmässiga uttryck. DOM KOMMER BLI SÅ JÄVLA FINA OCH DU KOMMER VILJA HA EN. PRECIS SOM **********.se!

Ok, nu ska jag tillbaka till verkligheten. Först prototyper, sen möte. FAN VAD NAJS OCH OM NI VISSTE SKULLE NI VARA AVUNDSJUKA!

Klockan är mycket, jag svamlar. Brabra. Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0