vet inte vad jag ska skriva

men inte kunde jag tro att så många av mina bloggläsare jobbar i kassan på donken? Fick ju EN DEL kommentarer om att jag dömmer henne för hårt osv, men grejen är, gör man inget bra jobb och är servicemedveten så bör man inte ha ett servicejobb. Simple as that.

liksom, hur kul skulle ni tycka att det vore att handla i en affär där personalen är otrevlig? Hur bra känns det att rådfråga apotekspersonalen om de är totalt okunniga? Nä, var person på sin plats.

Självklart kan personen i fråga vara ny och ovan, men ändå. Lite fallenhet för ett yrke bör man ha.

Edit: här kommr jag få 39 kommentarer om hur dålig jag är som ridlärare. Förklarar varför jag är så dålig i senare inlägg om ni ej kan förstå det på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0