Fullt upp!

Luciahelgen har inneburit fullt upp för min del. Planering, jaga deltagare, mer planering, lite stress... Och lite mer stress. Bloggen har blivit lidande (frågan är hur lidande ni blivit som sluppit mitt gnäll?) Kompenserar dock med en video från showen. Poänghoppningen blev "utmana US!" och jag och Julia red för US, Emma och Ida utmanade. Självklart såg jag och Julia till att hålla ställningarna, ehehhe. Dock kämpade andra laget på bra, med sina tittiga och taggade hästar.
Numret var enligt publiken uppskattat i alla fall, vad jag hört :) Håller ni utkik kanske det kommer film på dom andra också, superhjältarna vs tomtefar och tomtemor. Tillsvidare får ni nöja er med superman och ninjahorse.
Hörde några i publiken låta lite förvånade och typ "oj, är det där Anntess...?" eftersom hon brukar va lite tittig och stoppig och så... men heter man Emily och är tävlingsmänniska ut i fingertopparna får hästen faktiskt ta och göra som jag vill. Har funkat hittills ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0