Emily goes balsammetoden

Jag tror jag började 29/12, med apolivaprodukter jag fått i julklapp. Jag vet ännu inte om detta är ett bra påhitt eller inte, på nyårsafton när jag tvättade håret för första gången med bara balsam blev det jättekonstigt, typ inte helt rent och kändes som om jag rört runt daxwax i hela huvet. usch usch. Efter ännu en balsamhårtvätt kändes håret rent iallafall, men vaxartat. heh. igår när jag duschade var jag SÅ NÄRA att använda schampoo igen. Sen kom jag på att "just det, snart kanske håret ställer om sig och blir normalt" så nu härdar jag. Verkligen härdar. Förstår ej hur ni killar frivilligt kletar vax i håret. Det är ju inte härligt någonstans.

Jag borde klippa mitt hår åtminstonde någon decimeter. Kanske ska jag låna ut mig själv till en frisörelev? Läste dock tyvärr en skräckhistoria om ett jobb utfört av en sådan så vet inte riktigt. klippas måste det ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0