bad habits

fattar inte
kan inte sova förrän jag är astrött, blir inte astrött förrän typ, 1-2 nånting? sen ska man upp 7?! Blir inte trött så jag kan sova nästa kväll heller. Tror jag är inne i ett dåligt vanemönster. Bad habits go away!

Har idag kollat igenom massa bilder+filmer på den där ponnyn jag blivit tillfrågad om. Den verkar supermysig så om min rygg fortfarande mår bra i början av nästa vecka ska vi ringa upp henne igen och bestämma tid för provridning. Har bara hittat 3 negativa grejer om den, än så länge... En är vilket kön hästen är, en har med hästens tidigare historia att göra och en är att den tydligen kan vara lite seg i galoppen. Det är ju inte direkt något jag är bortskämd med, med min turbohäst... Tror dom kan komplettera varandra mycket bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0