Åh åh åh

Idag har jag fått veta betyg i tre kurser. Två av de betygen var MVG. Det andra VG. Asnajs. Är glad. Skrev även ett prov, ridprofilsprov. Hade betygssnack där också, och jag är väl nöjd med mitt nuvarande betyg :)

Har en pojkvän som tar studenten. Har inte koll på exakt hur mycket han dricker nu i studentveckan, men verkar inte asnajs att vara bakis en vecka i streck. Jag är mkt lättpåverkad också, av det mesta. Blev helknas efter att umgåtts med honom och hans mösspåtagningsandedräkt i... två-tre timmar? Kan man ens bli påverkad av "alkoluft?" Tror ej det finns forskning inom ämnet. Tänker inte forska heller.

På fredag ska det regna som tusan, har jag hört. Ogillar att man alltid planerar sommarklänning på skolavslutningen, sen står man där i sina små sommarskor och blåfrusna bara ben, i tio plusgrader. Utan någon plan B. Jag har inte ens ett paraply, ska nog ringa mormor och be henne låna mig ett. Känns som om det kan behövas kanske. Om jag inte vill regna bort. Det vill jag inte.

Har även studentångest. Hur fan går det till? Kreativitet jag inte valt själv går mig på nerverna och jag kan inte för mitt liv komma på en studentpresent. Har ett par förslag men kan inte skriva ut dom här pga "överraskningen" blir lite förstörd då, hehe. Får se vad det blir.

Igår och förrgår hände något som aldrig hänt förut. Jag blev assugen på öl. Jag vet. Helt skumt. Tror det är unge herr Jonssons dryckesvanor denna vecka som smittar av sig. Thaha.

Gör en radbrytning till, bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0