morgon

vaknade vid 06.15, helt klarvaken. Gick ut i hallen för att kolla klockan, min mobil är dåligt batteri på så stängde av den i gårkväll och ja, har då ingen klocka i mitt rum. När jag fick se att klockan var så lite gick jag och la mig igen... och hade assvårt att somna! Låg väl och intalade mig att "nu ska jag sova no matter what"

Hade tydligen lyckats somna iaf, för jag vaknade just med en klocka pipande och grävmaskin1 just utanför husväggen... Härligt uppvaknande, och nu är jag inte ALLS sådär pigg som jag var för 1,5 h sedan. Hatar när det blir så!

Nu måste jag i varje fall skynda mig till skolan, sparade just över lite filer till USBn som min svensklärare ska hjälpa mig med idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0