Morgonmöte

Hade ett möte nu klockan nio, så jag fick liite sovmorgon. Det gick väl... bra? vet inte hur det skulle kunna gå annars men. Det suger att gå i skolan dessa veckor pga:
alla kurser sjunger på sista refrängen
vissa kurser är "slut"
andra kurser vill inte påbörja ngt nytt innan sommarlovet (klokt)
Vi har två prov nästa vecka, jag kommer få ca g i styrteknik med vad tusan ska jag med den kursen till. Gillar inte att få endast ett G, blir ju oftast sur om jag får "bara" VG så... Ehehehe.

Nu, innan alla betyg är satta ligger jag på 20,0 i betygssnitt. Jag njuter dom få dagar som är kvar okej?


En månad kvar, sen är den där lilla skiten ett år. Sööötaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0