resursdag

Ligger hemma, mår så kasst det nästan bara går, kan inte röra mig utan att må jätteilla och har ca 4 grejer kvar att lämna in. Är typ klar med fackuppsatsen, den är sämst. Tänk er SVT debatt, fast nedskrivet på papper. Där har vi min fackuppsats. Ska be om hjälp me den. Ridprofilen skulle jag fixa lite betygskriterier och så, men haha. JÄttesvårt att få tag i, tror jag skippar. Engelskan måste jag göra. Måste måste. Det är lite lockande att hitta en egen engelsk artikel att summera. Ska nog göra det. Vad har jag kvar sen? Kalkylering, datakunskap. Jo, men det får jag väl ta och göra. Ska kolla schemat om jag kan göra det imorrn kanske, känns som jag har skapligt kläm på hur open office calc fungerar nu.

Kanske orkar jag pallra mig till skolan några timmar i eftermiddag, så länge jag äter försiktigt och klokt så kanske. Kissiedieten har våldtagit mig. Jag kan nästan bara äta keso, mörkt bröd, frukt och dofilus yoghurt utan att må dåligt. Knappt det heller. Är det stressmage månne? Eller slog pencillinkuren ut magens funktion helt? Magar är mystiska. Mvh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0