Ska jag eller ska jag inte

är ju på "jakt" efter stövlar, och har varit ett tag. Har varit helt inne på JW, med nån enstaka avstickare mot tretorn, fast dom är ju heeelt fel mått för mig, så har övergivit dom planerna. Så var jag inne på Hööks igår och såg deras nya stövlar i kalvskinn och med strass på. Ok, dom ser bara ut som kalvskinn. De är mjuka i alla fall. Den långa smala modellen passar mig nästan lika bra som motsvarande JW, förutom att JW är ett par cm högre. Men vad tycker ni? Hööks stövlar med strass eller JW med snörning?

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson - Hästbloggen för dig! ;)

Svar: Okej, jo den pållen minns jag! :D

Gud, jag blir så irriterad när hästarna inte vill in. Ston är jobbiga x)



Kram

2010-06-20 @ 21:13:36
URL: http://nettycoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0