Studentfirande

Har firat Markus typ hela dagen. Har tyvärr inga bilder, får se om jag kan norpa några från hans familj vid senare tillfälle... Bildnorpning pågår!



Världens finaste student

fejklång tjej i uppförsbacke



Var iaf najs, jag var som vanligt ute i god tid och insåg imorse att endast sommarklänning och högklackat kan bli lite kallt. Hittade en vit tröja som fick knytas, och så jacka på det. Smart tjej. Fick skoskav just innan jag kommit till skolan, det blev inte direkt bättre ju längre dagen led om man säger så. Svider som tusan nu, trots varsam men nogrann tvätt samt plåster. Buhu.

Efter studenternas flakåkning var det dags för en trevlig släktsammankomst @ markus place, för att fira honom. Det var lite ja. Jag träffade ju hälften av dem för första gången. Mycket intryck med andra ord. Känner att ett sånt här inlägg skulle göra sig bäst med bilder, så får väl uppdatera eller så när jag kommer över några. Slutar här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0