wyggen

känns som om jag har 1 stort blödande sår i ryggraden. Det gör lite ont.

Igår mätte jag mig. Jag är så jävla lång, 173 cm! Förra året köpte jag ju några klackskor heh... 8/9 cm klack på... HÖHÖHÖ jag blir hur lång som helst med dom på mig. Halva min klass kommer se pygméig ut. En decimeter kortare än en tjej liksom. Fast aa, nu ska jag ju inte ge er dåligt självförtroende eller så. Det är ju najs att vara kort också. Man når ju golvet mycket lättare då. Okej, förlåt.

Var går gränsen mellan att vara kort - normal - lång som tjej? Och som kille? Hur skulle du reagera om det började tillverkas klackskor i herrmodell?

Appropå tillverkas! Minns inte om jag tagit upp det i bloggen förut, men ett känt hästutrustningsföretag är skapligt intresserat av mina produkter i min häst/ponny/ryttarkollektion! HUR KUL SOM HELST! Går allt som det ska finns produkterna i webshopen till nästa sommar, så håll tummarna! :D

Kommentarer
Postat av: M

Du är bäst okej, så äre barre!

2010-06-09 @ 02:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0