Pluggdag

Idag blir en plugg/städdag, har redan plockat ihop massa tvättkläder och nu är det fackuppsatsen som står på tur. Har fastnat lite men det går nog över, kanske kan jag ta en paus och göra andra grejer jag också måste göra? typ powerpointpresentation av ridprofilen, det är ju aslätt. Eller summering av en summering av en artikel på engelska. Inte lika lätt då den redan är summerad en gång. sen är det något mer jag måste göra, minns bara inte vad. Typiskt.

Ikväll ska jag till Markus, har hört nåt om Avatar! Så vi får se, jag har inte sett den än men det är kanske på tiden... Haha vi får se. Jag har inte heller sett NÅGON av twilightfilmerna... Det är inte mainstream. Nä. Nu måste jag ta tag i något av alla inlämningsupgifter. Men jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0