Godmorgon

Har sovit gott, fast mitt i natten, vid 3 kanske, vaknade jag av att jag drömde en mardröm. Skitläskig var den. Musikkåren red förbi mormors gård i full galopp och spelade ngn låt man förväntar sig höra på medeltiden. Så kom två "spioner" in i stallet och letade runt, hittade oss och sa att dom skulle vara med på mitt bröllop. Då blev jag jätterädd av en eller annan anledning, och heh, vaknade och var SÅ SÄKER på att nån var inne i lägenheten. Hatar sånt, så gick runt och tittade och var liiivrädd. Ingen var här (konstigt va? Tänk om jag kunde läsa lite på min sovtröja ibland och sluta vara så rädd) och jag somnade om. Och missade att ställa klockan. Great. Vaknade halv nio, ska vara hos syv vid 10. Ska prata om att byta skola och utbildning, så får se vad det kan tänkas bli...

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

sv; okej, men är inte det ett rätt så skarpt bett? :)

2010-11-29 @ 10:22:37
URL: http://moajonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0