let it snow

Snö idag om någon missat?
hade dö-ont i magen igår, kunde knappt äta, helt sjukt. Måste kolla upp det igen, för såhär kan jag inte ha det... mådde dock bättre på eftermiddagen så jag skrittade en sväng, så han slapp stå. sen efter det så... blev det värre.
Kändes ändå helt ok på morgonen idag så jag åkte till stallet och red dressyr på Bambam, introducerade lite öppna på honom :) i början förstod han inte alls vad vitsen med att gå böjd som i en volt, fast rakt fram, var. Tredje varvet hade poletten trillat ner och han gjorde helt ok ifrån sig. Kan tänka mig att hans bäbishuvud är väldigt trött nu, aww.

Var kvar i stallet och packade upp två stora paket, spännande! Märkte lite grejer och hängde ut dom i stallet... borstade av täcken och vek ihop dom snyggt. Vid lunch gick jag hem för att äta, och tror ni inte min mage visar vem som bestämmer då eller? Helt sjukt hur ont man kan ha i magen :S så lyckades inte ta mig till skolan... sitter hemma nu och gör mitt bästa för att äta grejer jag mår bra av... vilket är svårt att hitta... PUNKT PUNKT PUNKT.

Nä, ska nog ringa mamma och gnälla lite. Chester står idag, lär väl fara runt som en vit blixt i hagen idag :)

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- yeah let it snow!

2010-11-25 @ 00:07:34
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0