Skola?

Klockan ringde 7, sitter nu och äter en stor och god frukost, mums. Jag ska hinna sätta in ett fönster i stallet, tömma en box, tömma en till box och kanske rida innan skolan? Som tur är har jag slappaste schemat nu, Elprogrammet och industri är på praktik så alla våra gemensamma lektioner är inställda! Vilket betyder att jag börjar efter lunch varje dag utom onsdag, då jag bara har en enda liten lektion, matte, tjugo i tio.
Hjälp, idag kanske jag rider 3 hästar. Eller fyra? Mamma vill att jag ska skritta en sväng på hennes häst, och så om jag rider Chester, så ska jag rida Lou Lou (hoppas jag) i skolan och en av Agnes hästar efter skolan. Jag hade tänkt hinna klämma in en joggingtur där någonstans också, men det hör jag ju nu, dömt att misslyckas! ;)

Godingen jag red förra måndagen:
Bild 088
Agnes fina treåring Manfred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0