sömmerskaN

Jag har en dold talang som ingen här kan se
nu ska jag visa den för nån på tv 3

Tror bara det är 10 st som vet hur awesome jag är på att sy kläder. Konstigt nog. Eftersom skryta är något av det bästa jag vet, ägnar jag kommande stycket åt det.

Jag fick mvg rakt igenom på syslöjd. högsta betyg i låg och mellanstadiet, mvg i högstadiet. En klänning jag sydde fick jag mvg för, men den varbara halvklar vid läsårsslutet. SÅ BRA ÄR JAG. Den var väldigt fin, kanske kan hitta en bild på den någon gång. Grön med små apor och bananer och popcornstrutar (heter det så?) på. Tyvärr lär jag både lagt på mig och öh, ökat i omfång, några cm sedan sist jag bar den, så den kanske inte är lika fin på längre :c

Haha hjälp, jag kan inte skryta bra ens längre. Eller skriva. Awsum. Hur eller som, jag är förjävla grym på att sy. Sen att jag börjat se project runway som en fjolla på eftermiddagarna har väl gjort sitt till för inspirationen. Nä. Köp mig en symaskin! Då blir jag en glad bloggarinna och har bloggtävlingar för er med kläder med personliga mått! 

Vad tusan gör jag uppe såhär dags, har träning klockan åtta imorgon. Då kör vi. Stenhårt. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

kan du sy? lär mig =)

2010-11-25 @ 14:27:43
URL: http://xiexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0