Vetrinärbesiktning

Nu för tiden har jag praktik på ridklubben några timmar i veckan... Och det händer grejer nästan jämt, som ni inte får se i deras blogg!

Idag kom vetrinären ut och besiktade Salsa, jag fick springa med henne och freddan böjde. Hon gick igenom UA :) märks dock att hon är ung, sto och har mkt blod i sig, funderar på om hennes pappa kan ha varit arab? Dom andra hästarna var i hagen och hon ville inget hellre än komma ut till dom, och det gjorde hon klart för oss... och veterinären. Nä, men det är en supersöt ungponny som kommer bli en klippa tror jag, med en konsekvent ägare.

Så fyllde jag lite kvällspåsar, gav kaninerna mat och körde bort dåligt silage. Och städade i kontorsdelen. Tog ~2 timmar, fick även gnälla lite för Kerstin om hur dåligt jag trivs i skolan... Två produktiva timmar, och jag fick motion på kuppen (gick både dit och hem igen) så nu är det en snabbdusch som gäller innan det blir en mattelektion. Hörs senare tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0