ah ok

Allså. Varför har jag fått "skov" nu, med ett finger som en krokig rotfrukt? känns som sand i leden och så är det fruktansvärt svullet nere på fingrets bas. Vill inte riktigt se den söndertrasade senan. Men vill väldigt gärna bli av med detta. Vill dock inte ha flera månaders ridförbud. Vafaan.

Hoppade lite idag på min bebiponi. Det gick super tills han blev trött. Tiger var min supporter och hejade på både mig och hästen, kanske därför det gick så bra? Hoppade superlågt, ville mest bara kolla då det är minst 1½ månad sen sist. Så blåste det ju också. Stackarn blev ju uppspelt och svettig bara av att kolla på hindren. Skönt ändå att han är så fin nu, hoppas bara det håller i sig i 3 veckor till minst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0